بلاگ

نکات پیش از خرید درب ضد آب سرویس بهداشتی و حمام

نکات پیش از خرید درب ضد آب سرویس بهداشتی و حمام

حتما شما هم از آن دسته از افرادی هستید که درب حمام یا سرویس بهداشتی پوسیده یا از بین رفته و به این فکر افتاده اید که یک درب ضد آب تهیه کنید که هم یک عمر خیالتون راحت باشد هم رنگ ها و طرح های مدرن و جدید با تنوع بالا داشه باشد که انتخابتون محدود نباشه. ما در این مقاله درباره درب ۱۰۰ درصد ضد آب با مغز تمام pvc که به درب های فومیزه معروف هستند صحبت کردیم که جایگزین بسیار خوبی برای درب های آلمینیومی قدیمی شده است.

جنس درب ضد آب فومیزه

درگذشته تا صحبت از درب ضد آب میشد درب های آلمینیومی تنها گزینه برای درب سرویس بهداشتی و حمام بود و تنوع بسیار کم و محدود مدل در این درب ها بزرگترین ایراد به حساب می آمد که همین دلیل باعث کنار رفتن این سبک درب برای درب داخلی به حساب می آید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه های پیشرفته باعث تولید انواع درب داخلی ساختمان جدید با تکنولوژی بالا و همینطور درب ضد آب فومیزه شده است. ورق فومیزه از ترکیب ۲۰ نوع مواد pvc بوجود می آید که در ضخامت های ۱۶ میل و ۱۲ میل و ... تولید می شود که از این نوع ورق ضد آب در بخش های مختلفی مثل بخش زیر روشویی یا ساخت پارتیشن در سرویس و حمام مورد استفاده قرار می گیرد .

یکی از کاربرد های اصلی ورق های فومیزه در صنعت درب ضد آب می باشد که شرکت اهورا درب در زمینه درب ضد آب فومیزه فعالیت دارد که درب های ضد آب فومیزه را با ضمانت نامه کتبی ۵ ساله تعویض شرکت به مشتریان ارائه می دهد که در زیر برش خورده این درب ها را مشاهده می کنید.

برش خورده درب و چهاچوب ضد آب فومیزه اهورا درب

کلاف های فومیزه بعد از پرس به بخش وکیوم می روند که با دستگاه های مخصوص با استفاده از ورق pvc روکش شده و به شکل تمام وکیوم اجرا شود که از ورق های پی وی سی مختلفی در این درب های می توان استفاده کرد که تنوعی در انواع سبک های سوپرمات ، طرح سنگ و طرح های ترکیبی دارد که قسمت زیر مشاهده می کنید.

درب ضد آب فومیزه اهورا درب

قابلیت تولید چهارچوب فومیزه ضد آب وجود دارد؟

یکی از بزرگترین ویژگی های درب ضد آب فومیزه ، قابلیت تولید چهارچوب فومیزه نیز وجود دارد که به مشتریان عزیز کمک می کند که چهارچوبی ضد آب کشویی متناسب با درب مورد نظر انتخاب کنند که علاوه زیبایی داخلی ، در مقابل نصب چهارچوب های مختلف بسیار اقتصادی می باشد.

البته کسانی که قبلا چهارچوب فلزی استفاده کرده اند نیز می توانند از روکوب های فومیزه برای پوشش چهارچوب فلزی استفاده کنند که نمای یکدست با درب خود داشته باشند و از طرفی هم کاملا ضد آب باشد .

درب ضد آب فومیزه اهورا درب

تفاوت درب فومیزه با درب پلی وود چیست؟

اگر به دنبال درب ضد آب می گردید حتما اسم پلی وود به گوشتان خورده است. حالا تفاوت این درب فومیزه و درب پلی وود چیه ؟

اگر بخوام به طور خلاصه دوتا از مهم ترین تفاوت درب پلی وود و درب فومیزه اشاره کنم باید بگم که اول وزن درب های فومیزه بسیار سبکتر از درب های پلی وود هستند و دوم اینکه تنوع درب های فومیزه بسیار بالاتر از درب های پلی وود می باشد.

درب های فومیزه به دلیل قابلیت اجرا انواع طرح های برجسته و پروفیل دار یا cnc  و یا قابل ترکیب با شیشه سکوریت را دارد که همین عامل تنوع درب ضد آب فومیزه را بالا میبرد اما درب پلی وود قابلیت اجرا طرح برجسته را ندارند که باعث محدودیت در انتخاب طرح می باشد.

پلی وود به دلیل ترکیب مواد داخلی درب های پلی وود وزن این محصول بسیار بالا هستند که همین عامل امکان مشکلاتی مثل افت درب به مرور زمان را بالا می برد . اما درب های فومیزه به دلیل استفاده از ورق های سبک وزن سبکی دارند که همین عامل باعث راحتی در حمل و نقل و جابجایی و باز و بسته بعد از نصب می شود.

البته درب های ضد آب فومیزه علاوه بر وزن پایین و تنوع بالا مزیت بیشتری دارند که عبارت اند از:

  • قابلیت برشکاری و فارسی کاری آسان
  • نصب راحت این محصول
  • قابل نصب چهارچوب با فوم پلی اورتان
  • قابلیت تولید به صورت روکوب یا چهارچوب
  • قابل روکش با انواع روکش ضخیم ۴ دهم
  • انواع مدل های مدرن و جدید
  • اجرا با انواع روکش های سوپر مات جدید
  • قابل دریل کاری و پیچ کاری
  • قابل تولید با انواع طرح های شیشه سکوریت
  • سازگار با محیط زیست و داخل منزل
  • ضد حشره خواری و موریانه خواری

ما در این مقاله به اختصار درباره درب ضد آب فومیزه توضیح دادیم که امیدواریم کمکی به انتخاب درب مناسب برای منزل شما شده باشد. در ادامه محصولات درب ضد آب را مشاهده می کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *