بلاگ

مرکز فروش درب ضد سرقت در تهران

مرکز فروش درب ضد سرقت در تهران اهورا درب

انتخاب و خرید درب ضد سرقت استاندارد و با کیفیت همیشه دغدغه مشتریان و پیمانکاران بوده است در واقع با انتخاب و خرید درب ضد سرقت با کیفیت هم می توانیم به زیبایی منزل یا ویلای خود کمک کنیم و هم امنیت محل زندگی خود را بیشتر کنیم. در دوره ای که سرقت از منازل مسکونی طبق گزارشات نیرو انتظامی به شدت افرایش یافته است هر کسی به فکر ایمن کردن محیط زندگی خود می کند. ما در این مقاله با مرکز فروش درب ضد سرقت در تهران و مجموعه اهورا درب آشنا می شویم.

بورس درب ضد سرقت در تهران

کارخانجات تولید درب ضد سرقت همیشه خارج از شهر بوده اند و به همین دلیل با تاسیس دفتر فروش در مرکز شهر و مناطق مهم ارتباط مشتری با خود را بیشتر کرده اند. از جمله مناطق که دفتر فروش مجموعه اهورا درب در این خیابان واقع شده است خیابان دکتر فاطمی می باشد که از مناطق مهم می باشد که شوروم محصولات انواع درب ضد سرقت و درب داخلی می باشد که مشتریان عزیز در ساعات مختلف می توانند از شوروم بازدید کنند.

بورس درب ضد سرقت

جاهایی مختلفی در تهران به صورت پراکنده اقدام به فروش درب های ضد سرقت کرده اند اما به طور نمیتوان منطقه ای را مختص فروش این درب ها دانست. دفاتر فروش مجموعه های مختلف تولیدی به صورت پراکنده در سراسر شهر تهران می باشند که قابل ارتباط با مشتریان عزیز می باشد.

شرکت تولیدی اهورا درب با واردات انواع رویه های و یراق آلات از کشور ترکیه و تولید بیش از ۳۰۰ مدل از انواع درب ایمن در مقابل سرقت با ابعاد سفارشی مشتریان عزیز می باشد که با استفاده از بهترین مواد اولیه وارداتی و بهترین و مجرب ترین نیرو های متخصص برای بخش های تولید و اجرا درب ضد سرقت می باشد که توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند و آن ها را به مشتریان وفادار تبدیل کند.

چرا درب ضد سرقت اهورا را انتخاب کنیم؟

امنیت بالا

در خرید درب ضد سرقت ، اولین و مهم ترین عاملی که باید در نطر بگیریم استراکچر داخلی لنگه درب و امنیت آن می باشد که مجموعه اهورا درب با ورق کشی داخلی ۱۰۰ درصد و قوطی کشی داخلی به صورت افقی و عمودی اجرا می شود و ورق های داخلی به ضخامت ۱ میلی متر و ۱.۵ میلی متر استراکچر داخلی خود را به بالا ترین حد خود می رساند . که برای اطلاعات بیشتر این بخش مقاله اجزا اصلی درب ضد سرقت را مطالعه کنید.

پس اولین دلیل انتخاب اهورا درب ، امنیت درب های تولیدی می باشد که مهم فاکتور تولید مجموعه ما می باشد.

محصولات متنوع

تنوع بیش از ۳۰۰ مدل یکی از مهم ترین مزایا مجموعه اهورا درب می باشد که جذابیت انتخاب را چندین برابر می کند که مشتریان عزیز می توانند از بین ۳۰۰ مدل انواع طرح های روکش چوب طبیعی ، سفید ، مشکی ، شیشه سکوریت و انواع مدل های مختلف انتخاب کنند که خرید و انتخاب را برای مشتریان عزیز راحت تر می کند.

پس دومین مزیت استفاده از محصولات ما تنوع بسیار زیاد این مجموعه می باشد.

کیفیت محصولات

 بعد از در نظر گرفتن امنیت و مدل باید کیفیت رویه درب و چهارچوب با کیفیت را مد نظر  داشته باشیم. تمامی رویه های درب های تولیدی مجموعه با کیفیت درب پلی اورتان وارداتی کشور ترکیه می باشد و همینطور به دلیل استفاده از چهارچوب در مجاورت بارش باران و تابش مستقیم آفتاب تمامی چهارچوب ها با کیفیت الکترواستاتیک کوره ای می باشد که در مقابل خط و خش و آب و آفتاب مقاومت بالایی دارد.

پس سومین دلیل انتخاب اهورا درب کیفیت محصولات با قیمت مناسب می باشد.

عمر بالا و ضمانت محصولات

تمامی درب های مجموعه به دلیل استفاده از مواد اولیه درجه یک و کیفیت بالای رنگ های درب و چهارچوب و استفاده یراق آلات به صورت پک وارداتی شامل پنج سال ضمانت کتبی شرکت می باشد که داخل فاکتور خرید برای مشتریان می باشد.

پس چهارمین برایی انتخاب درب ضد سرقت خود از مجموعه اهورا درب عمر و ماندگاری بالا و ضمانت محصولات می باشد.

امکان خرید غیر حضوری و ارسال به سراسر کشور

یکی از امتیاز هایی که مجموعه ما دارد امکان خرید اینترنتی و ارسال به سراسر کشور را دارد که بعد از انتخاب مدل و مشاوره با کارشناسان مجموعه فاکتور نهایی صادر و درب مورد نظر برای مشتریان عزیز ارسال خواهد شد. البته که امکان مراجعه حضوری برای مشتریان و کارفرمایان عزیز نیز می باشد.

پس پنجمین مزیت انتخاب اهورا درب امکان خرید حضوری و غیر حضوری و ارسال به سراسر کشور می باشد.

در ادامه در صورت تمایل محصولات درب ضد سرقت را مشاهده کنید و برای انتخاب و آشنایی با ابعاد و مشخصات فنی ، محصول را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *