بلاگ

در فضای آزاد از کدام درب ضد سرقت استفاده کنیم؟

درب ضد سرقت فلزی و درب ضدسرقت ترموود مناسب برای فضای آزاد

موقع خرید درب ضد سرقت از فروشگاه درب ساختمانی باید به این نکته توجه کنیم که در فضای آزاد و بیرون ساختمان از چه درب هایی استفاده کنیم که هم ماندگاری و عمر بالایی در مجاورت شرایط آب و هوایی مختلف کشور مقاومت زیادی داشته باشد. در این مقاله ما به این موضوع می پردازیم که از درب ضد سرقت در چه محیطی استفاده کنیم؟

درب ضد سرقت رویه فلزی

اولین گزینه مناسب برای درب ورودی ساختمان هایی که در فضای بیرونی می باشد که به تازگی وارد چرخه تولید صنعت درب ساختمان شده است که مجموعه ما انواع درب های ضد سرقت با رویه های فلزی در پنج رنگ سفید ، طوسی ، مشکی ، ونگه ، دکورال (طرح چوب) می باشد که با کیفیت رنگ الکترواستاتیک کوره ای می باشد . رنگ الکترواستاتیک رنگ های ضخیمی می باشد که با استفاده از دستگاه های خاص در شرایط مشخص رنگ می شوند.

درب ضد سرقت فلزی به دلیل داشتن ورق های فلزی و کیفیت رنگ بالای آن مقاومت بسیار خوبی در مقابل تابش مستقیم نور خورشید و بارش باران دارند و مناسب برای مناطق شرجی و مرطوب می باشد که دغدغه افراد ساکن در این مناطق بوده است که دربی که انتخاب کنند مناسب این شرایط آب و هوایی خاص باشد مانند مناطق شمالی کشور و جنوبی کشور مانند استان هرمزگان ، استان سیستان و بلوچستان ، استان بوشهر که در مجاورت دریا هستند و گرمای زیادی دارند.

در قسمت زیر می توانید محصولات درب ضد سرقت فلزی و مشخصه هر محصول را مشاهده کنید.

درب ضد سرقت ترمووود

چوب ترمو یا ترمووود نوعی چوب فرآوری شده است که توسط دستگاه های خاص با تغییر ساختار ذاتی چوب تبدیل به چوبی فرآوری شده می شود که در مقابل شرایط محیطی و آب و هوایی گوناگون مقاومت بالا و عمر طولانی دارد. درب ضد سرقت ترمووود هم که با طرح های ترکیبی از انواع مختلف مانند شیشه سکوریت قابل تولید می باشد که بسیار مور توجه ساختمان سازها قرار گرفته است و می توان از این درب ها در فضای آزاد و محیط هایی که در مجاورت باران و آفتاب می باشد استفاده کرد.

البته از این چوب در صنعت های مختلف مانند نماکاری ساختمان ، دکوراسیون داخلی ، مبلمان و مصنوعات چوبی نیز مورد استفاده قرار می گیرد که به دلیل داشتن بافت چوب و مقاومت بالا و عمر طولانی همیشه محبوب آرشیتکت ها و طراحان ساختمان بوده است.

در بخش زیر می توانید انواع مدل های مدرن درب ضد سرقت ترمووود را مشاهده کنید و با انتخاب هر محصول با مشخصات کامل آن آشنا شوید.

درب ضد سرقت شیشه سکوریت

دسته سوم از درب های ضد سرقت که می توانید در محیط های بیرونی ساختمان استفاده کنید درب هایی است که از شیشه سکوریت در آن ها استفاده می شود. درب ضد سرقت شیشه ای که به تازگی در خط تولیدات مجموعه اهورا درب قرار گرقته است از سبک های مدرن این مجموعه می باشد قابل استفاده در محیط های با رطوبت زیاد می باشد.

درب ضد سرقت شیشه ای از شیشه های با ضخامت ۶ میلی متر تا۱۰ میلی متر در ساخت آن ها استفاده می شود قابلیت ترکیب شدن با انواع طرح های مختلف مانند ترموود ، رنگ های پوششی نیز را دارند و البته این سبک درب ها به صورت تمام شیشه سکوریت هم تولید می شوند که در بخش زیر می توانید انواع درب های شیشه سکوریت را مشاهده کنید.

درب ضد سرقت ماربل شیت

این دسته از درب ها که به تازگی و با ساخته شدن انواع ورق های ماربل شیت وارد صنعت  تولید درب های ساختمان شده است می توان از جدیدترین سبک های درب ضد سرقت حساب کرد که به دلیل استفاده از ورق هایی با مغز کاملا پی وی سی در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی بارش باران و تابش باران مقاومت بسیار بالایی دارد.

درب های که با ورق ماربل شیت قابلیت ترکیب با انواع شیشه سکوریت و ترمووود ساخته می شود تنوع بسیار زیادی در سبک ها فانتزی و مدرن دارد که می توانید در انتخاب زیادی  برای درب مناسب با در نظر قرار گرفتن ابعاد درب ضد سرقت را داشته باشید.

درب ضد سرقت مدرن شیشه سکوریت ترکیبی کد Z-7154

در این مقاله ۴ دسته از درب هایی که می توانید برای ورودی ساختمانی که در محیط بیرونی و فضای آزاد استفاده کنید را معرفی کردیم . امیداریم توانسته باشیم کمکی به انتخاب درب ضد سرقت مناسب کرده باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله راهنمای خرید درب ضد سرقت ترک را مطالعه فرمایید و برای مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش مجموعه اهورا درب با شماره دفتر ۸۸۴۴۹۰۶۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *