بلاگ

آشنایی با انواع درب ورودی ساختمان

درب ورودی ساختمان اهورا درب

انتخاب و خرید یک درب ورودی ساختمان با کیفیت و به روز همیشه دغدغه ساختمان سازها و پیمانکار ها بوده است. ما در این مقاله به معرفی و توضیح انواع سبک های مختلف درب ورودی ساختمان می پردازیم که به شما مشتریان قبل از خرید آشنایی مختصری می دهد.

درب ورودی ساختمان چوبی

درب ورودی چوبی اهورا درب همیشه طرفداران خود را از قدیم الایام تا به امروز داشته است و امروزه فقط مدل های تولید آن ها تغییر کرده و ترکیب آن ها با انواع سبک مدرن هم مدل های متنوعی تولید شده است و هم با سلیقه جامعه به روز شده است.

درب ورودی چوبی از چه چوب هایی ساخته می شود؟

  • چوب راش
  • چوب بلوط
  • چوب گردو

یکی از پر استفاده ترین درب ورودی ساختمان از چوب ساخته می شوند که به سبک مختلف مدرن و کلاسیک استفاده می شوند که در بخش زیر چند تصویر از این محصول را می بینید.

درب ورودی ساختمان چوبی اهورا درب
درب ورودی ساختمان چوب بلوط اهورا درب

درب ورودی ساختمان ضد سرقت

درب های ضد سرقت همیشه بخش عمده ای از درب های ورودی را می دهند که استفاده از درب ضد سرقت مزایا زیادی دارد که در قسمت بعد به آن می پردازیم.

مزایا استفاده از درب ضد سرقت برای درب ورودی ساختمان

  • استراکچر داخلی فلزی درب ها
  • تنوع در مدل های ساده و برجسته
  • پیاده سازی انواع سبک های مدرن و کلاسیک
  • شخصی سازی به دلخواه شما
  • تولید در ابعاد سفارشی
  • امنیت بالا درب ضد سرقت
  • عمر و ماندگاری بالا
  • استفاده از یراق آلات وارداتی و با کیفیت

درب ورودی ضد سرقت مدرن

سبک مدرن یکی از سبک هایی است که به تازگی استفاده از بسیار رواج پیدا کرده است و به مرور زمان تنوع این سبک ها بسیار بیش از پیش شده است. اما این سبک مدرن شامل چه محصولاتی می شود؟

دسته بندی درب ورودی ساختمان مدرن

درب ورودی ساختمان روکش گردو اهورا درب
درب ورودی ساختمان مدرن فلزی اهورا درب
درب ورودی ساختمان ترمووود شیشه سکوریت اهورا درب

درب ورودی ساختمان ضد آب و ضد آفتاب

حالا با انواع درب ورودی آشنا شدیم، حتما برایتان سوال پیش آمده که کدام از درب ها برای فضای باز بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد؟

درب ورودی ساختمان فلزی اولین گزینه انتخاب برای مناطق شرجی و مرطوب می باشد که با استفاده از ورق فلزی با رنگ الکترواستاتیک کوره ای مقابل بسیار عالی در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف دارد. تنوع این دسته از درب ها هم انواع طرح مدرن و کلاسیک را دارد.

درب ورودی ضد سرقت فلزی مشکی اهورا درب
درب ورودی ساختمان فلزی سفید اهورا درب

درب ورودی شیشه سکوریت گزینه بسیار مناسبی می باشد که به تازگی بین خریداران درب ورودی ساختمان طرفداران خود را پیدا کرده است. استفاده از شیشه های مدرن و کلاسیک همراه با طرح های ترکیبی با انواع چوب ترمو نیز باعث ایجاد مدل های مختلف می شود.

درب ورودی ضد سرقت ترموود شیشه سکوریت اهورا درب

درب ورودی ساختمان ترمووود همیشه اسمی آشنا برای طراحان ساختمان بوده است که معمولای برای نمای ساختمان استفاده می کنند . درب ورودی ترمووود علاوه بر ضد آب بودن درب ها نمای چوب طبیعی هم به نمای ساختمان و ورودی آپارتمان شما می دهد.

درب ورودی ترمووود ضد آب و ضد آفتاب اهورا درب
درب ورودی ضد سرقت ترمووود اهورا درب

ما در این مقاله با انواع درب ورودی ساختمان آشنا شدیم که در انتخاب درب ورودی مناسب به شما کمک می کند. در ادامه می توانید محصولات درب ورودی ساختمان را مشاهده کنید و با کلیک بر روی هر محصول مشخصات فنی را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *