بلاگ

درب ضد سرقت جایگزین درب های معمولی

درب آپارتمان شیشه خور،اهورا درب

درب ضد سرقت جایگزین درب های معمولی می شود و امنیت خانه شما را بالاتر می برد. در محله هایی که بیشتر سرقت انجام می شود باید امنیت بیشتری را رعایت کنید و یکی از راه کارهای امن سازی منازل درب های ورودی می باشند.

درب ضد سرقت جایگزین درب های معمولی خواهد شد، که یکی از بهترین روش های پیشگیری از دزدی است. امروزه در بازار تعداد بسیار زیادی از برند های مختلف و تولید کنندگان ایرانی و خارجی وجود دارد. برای اینکه بتوانید درب های معمولی را با درب های ضد سرقت جابه جا کنید باید در مرحله اول اندازه دقیق درب ضد سرقت و چهارچوب درب قدیمی را در نظر بگیرید.

چگونه درب ضد سرقت جایگزین درب های معمولی می شود؟

اولین کاری که شرکت برای نصب درب ضد سرقت انجام می دهد فرستادن یک نصاب برای اندازه گیری چار چوب درب قدیمی است تا بتوانند با محاسبات درب ضد سرقت را درست کنند و بعد درب ساخته شده را به همان چارچوب قبلی جوش می دهند. باید در نظر داشته باشید که چارچوب جدید بر روی چارچوب قدیمی نصب می گردد. برای اینکه چارچوب جدید در برابر دیلم مقاوم شود، باید پشت چارچوب درب ضد سرقت را با مصالح ساختمانی مثل سیمان پر کنید.

با رویه چوبی روی نمایی که از چارچوب قدیمی دیده می شود پوشیده می شود و از هر ۲ طرف روی چار چوب قدیمی می زنند تا کاملا مخفی شود. اخرین مرحله نصب درب ضد سرقت می باشد. مشتریان برای اینکه چارچوب قدیمی کنده نمی شود بسیار راضی تر هستند، چون آسیب کمتری به دیوارهای اطراف چارچوب می رسد. در این شیوه هیچ تغییری در درب ضد سرقت مشخص نمی شود. فقط ابعاد آن که سفارشی می باشد.

درب های ضد سرقت چینی و ترک در ابعاد تعریف شده در بازار موجود می باشد. ابعاد این درب ها به این صورت می باشد: درب های چینی با ابعاد ۲۱۰* ۱۰۵ سانتی متر و درب های ترک با اندازه ۲۲۰*۱۱۵ می باشند. اگر ابعاد چارچوب قبلی شما همین مقدار باشد دیگر نیازی به تغییر ندارید، در غیر این صورت باید تعویض شود. برای اندازه گیری چارچوب باید از نقاط برجسته چارچوب اندازه بگیرید و حدود نیم تا ۱ سانت باید چارچوب بزرگتر از درب ضد سرقت باشد.

چه مزایایی در جایگزین کردن درب قدیمی با درب ضد سرقت دارد؟

ضدسرقت ترمووود مناسب فضای باز،اهورا درب

این مزایا عبارت هستند از:

  1. مقاومت بسیار بالا
  2. عدم کندن چارچوب قدیمی
  3. ابعاد سفارشی توسط مشتری
  4. روکش متناسب با سفارش مشتری
  5. ورقه های فولادی پوشش دهنده سراسری و اسکلت و چهار چوب فولاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *