بلاگ

ویژگی های درب ویلایی ضد سرقت

درب ویلایی ضد سرقت

امروز میخواهیم برای شما از ویژگی های درب ویلایی ضد سرقت ، کاربرد و تفاوت آن با یک درب ضد سرقت ساده را بگوییم. حتما شما هم در قسمت ورودی ویلاها مدل های مختلفی از درب های ضد سرقت ویلایی که قرار داده شده اند را دیده اید. درب های ضد سرقت ویلایی ویژگی های ظاهری زیادی اعم از یک لنگه بودن، دو لنگه بودن و با تنوع در اندازه، رنگ و شکل های مختلفی دارد.

از آنجا که از درب های ضد سرقت در مکان های مختلف ویلایی و مسکونی استفاده میشود با توجه به سلیقه مالک و ابعاد درخواستی، این مدل درب ها به صورت شخصی سازی طراحی و تولید میشود.

تفاوت ویژگی های درب ویلایی ضد سرقت با ویژگی های درب ضد سرقت آپارتمانی

شاید دانستن این موضوع برایتان جالب باشد که درب ویلایی ضد سرقت کاملا از لحاظ قیمت با درب ضد سرقت آپارتمانی متفاوت است و درب ضد سرقت ویلایی و گران تر است.

معمولا برای یک ساختمان ویلایی با توجه به محلی که این درب قرار میگیرد از سری درب های لوکس ضد سرقت استفاده میشود که در برابر تابش خورشید، باد، باران، برف، هوای سرد و گرم مقاوم باشد. بنابراین متریال استفاده شده در درب ضد سرقت ویلایی متفاوت با درب ضد سرقت آپارتمانی است که به طور مستقیم در برابرتابش نور خورشید، باران، برف و … قرار نمیگیرد.

متریال درب ویلایی ضد سرقت

درب ضدسرقت لوکس

درب ویلایی ضد سرقت ازMDF و روکش های درجه یک گردو و چوب راش در مدل های متنوع تولید میشود.
ضخامت درب های ضد سرقت از ۸ میلمتر تا ۱۰ میلیمتر میباشد و همچنین میتوان از درب های ساخته شده از درب هاییک رو فلز که مقاومت بالایی در برابر رطوبت،باد و باران دارند استفاده کنید.
قسمت داخلی درب ضد سرقت ویلایی کنگره ای است و در دو سایز یک و نیم لنگه و دو لنگه تولید میشود که برای امنیت بیشتر لنگه ی بزرگ تر درب با سه پین از هر چهار طرف و درب کوچکتر از دو طرف پایین و بالای درب با قفل عجین میشود که این ترفند به امنیت بالاتر درب ها بسیار کمک کرده.

اگر درب ضد سرقت از سایز بالاتری برخوردار بود میتوان از لابی از دو طرف درب نیم لنگه ثابت جاگذاری کرد و تا سه متر افزایش عرض قابل اجرا میباشد.

ابعاد درب ضد سرقت ویلایی

نکته مهمی که باید در اندازه گیری ابعاد درب های ضد سرقت در نظر بگیرید این است که سایز وسایلی همچون یخچال، مبلمان، کمدها و …برای جابجایی به فضا نیاز دارند و اگر دربی که انتخاب میکنید از نظر سایز کوچکتر از لوازم شما باشد، شما به مشکل برمیخورید و اسباب کشی شما و جابجایی شما با یک چالش روبرو میشود که ممکن است حل نشدنی باشد.

ما برای شما این مشکل را با طراحی و تولید درب های ضد سرقت در ابعاد مختلف حل کردیم. درب های موجود در یک لنگه و دو لنگه در سایزهای مختلف را آماده کرده ایم و شما میتوانید به راحتی با توجه به سلیقه و نیاز خودتان آن را سفارش دهید.

درب های ضد سرقت ویلایی ساختاری مشابه با درب های سوپرلوکس را دارا میباشند و همچنین یتوانید از سری قفل های وارداتی و ضمانتی استفاده کنید.

یکی از ویژگی های منحصر بفرد درب ویلایی ضد سرقت ساخت شرکت ما قابلیت استفاده از ایفون و باز شدن به وسیله آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *