بلاگ

قیمت درب ضد سرقت به چه چیزهایی بستگی دارد؟

قیمت درب ضدسرقت

قیمت درب ضد سرقت از فایبرگلاس، استیل، آلومینیوم، چوب، آهن تا کامپوزیت متغیر است. در کم‌ترین انتهای طیف هزینه، شما می‌توانید نصب درب ایمنی فایبرگلاس و در بالاترین سقف قیمتی درب‌های کامپوزیت با دوبل آهن را انتخاب کنید.

 

قیمت درب ضد سرقت

 

هزینه درب فایبرگلاس

فایبرگلاس در برابر زنگ زدگی مقاوم است، فرسایش نمی‌یابد، ترک نمی‌خورد و مقاومت متوسطی در برابر سرقت‌ ها و آسیب‌ های هوا دارد. درهای ایمنی فایبرگلاس به اندازه استیل ایمن نیستند و می‌توانند یکی از کم هزینه‌ترین گزینه‌های استاندارد باشند.

 

هزینه درب امنیتی آلومینیوم

یک مزیت این درب امنیتی این است که شما نگران زنگ زدگی نخواهید بود و این موضوع در قیمت درب ضد سرقت تاثیرگذار است، چرا که عمر بالایی دارد و تا مدت‏ها نیاز به تعویض آن نیست.

 

هزینه درب چوبی

درب ضد سرقت چوبی باید از چوب بلوط یا راش باشد. این گزینه‌ها به اندازه کافی ضد آب و متراکم هستند. یک گزینه معمول درب چوبی، یک هسته فولادی و یک پوشش چوبی است. تمام درهای چوبی نسبت به انواع فلزی به نگهداری بیشتری نیاز دارند. این نوع درب‏ها را می‎توانید میان قیمت درب ضد سرقت با قیمت مناسبی تهیه کنید.

 

هزینه درب فولادی

درهای امنیتی استیل از گذشته تا به امروز وجود داشته‌ اند و از نظر سبک تغییر زیادی کرده‌اند. این درب‌ ها بسیار محکم هستند و در برابر ورود تبر و حتی گلوله مقاومت می‌کنند. درب‌ های امنیتی استیل می‌ توانند با لایه‌ای از چوب پوشانده شوند تا ظاهر مدرن‌ تری به آن ها بدهد. درب ضد سرقت فلزی با جنس استنلس استیل ممکن است کمی قیمت بالایی داشته باشد.

 

هزینه درب کامپوزیت

هزینه درب‌های کامپوزیت به دلیل اینکه این امکان را به شما می‌دهد که از یک یا چند ماده برای محافظت از خانه خود در برابر مزاحمان استفاده کنید، کمی بالا است. امنیت بیشتر درب‌های کامپوزیتی را می‌توان از طریق هسته فولادی، قفل‌ها و لولاهای غیر قابل نفوذ، به راحتی تأمین کرد.

 

ضخامت درب

ضخامت درب ضدسرقت تعیین کننده هزینه پروژه خواهد بود. درب‌های ضخیم‌تر سطح حفاظت بالاتری را ایجاد می‌کنند و در برابر ابزارهای سنگین مانند تبر مقاوم هستند. ضخیم‌ ترین درها حتی می‌توانند در برابر انفجار، نیز نشکن باشند. قیمت متوسطی که برای درهای ضد سرقت پرداخت می‌کنید بر اساس ضخامت متفاوت خواهد بود.

 

ضخامت قیمت درب ضد سرقت استاندارد

 

سایز درب

قیمت درب ضد سرقت بر اساس اندازه درب، متفاوت است. اندازه استاندارد درب، ابعاد ۱۱۰*۲۱۰ سانتی‌متر است. با این حال، عرض و طول می‌تواند متفاوت باشد و هزینه کلی پروژه را تغییر دهد. در صورت تعویض درب ورودی، می‌توانید اندازه مدل قدیمی را اندازه‌گیری کنید تا اندازه‌های دقیق را تعیین کنید.

 

درب تقویت شده

یک درب ایمنی تقویت شده قطعاً هزینه بالایی دارد. درب ایمنی تقویت شده به مدل استانداردی گفته می‌شود که بیشتر صاحبان خانه هنگام مجهز کردن خانه‌های خود به درهای ورودی ضد سرقت، از صفحات و کانال‌های فلزی در داخل درب استفاده می‌کنند تا سازه را تقویت کرده و از تخریب آن جلوگیری شود. این درب‌ها در برابر نیروی فشار و طوفان تحت آزمایش قرار گرفته‌اند و مقاومت آنها بررسی شده است.

 

قفل درب

 

قفل و یراق درب ضد سرقت

 

قفل درب اطمینان می‌دهد که نمی‌توان از ابزارها و سایر دستگاه‌ها برای ورود به خانه استفاده کرد. اکثر درهای امنیتی با قفل ایمنی ارائه نمی‌شوند و شما باید آن را جداگانه خریداری کنید. قفل بدون کلید بسته به نوع انتخاب شما قیمت متفاوتی دارد. می‌تواند قفلی باشد که فقط با استفاده از صفحه کلید کار می‌کند.

قفل‌های بدون کلید مدرن قابلیت کار با تلفن‌های هوشمند و کنترل از راه دور را دارند. قفل هوشمند با سرویس بی سیم خانه شما متصل شده و با هر دستگاه متصل ارتباط برقرار می‌کند. می‌توانید از راه دور درب ورودی را قفل و باز کنید و کدها را تغییر دهید. قفل درب امنیتی اثر انگشت نیز در سطح بالایی از امنیت قرار دارد. می‌توانید با توجه به بودجه خود قفل‌های مدرن را انتخاب کنید.

 

لولاهای درب

از دیگر ویژگی های درب ضد سرقت، لولاها هستند. هزینه پیش بینی شده برای لولاهای درب ایمنی چندان زیاد نیست. مزیت این نوع لولاها این است که تنها راه جدا شدن آنها، بیرون کشیدن فیزیکی آنها از قاب درب است.

 

سخن پایانی

درصورتی‌که سارقین از هر ابزاری برای ورود به خانه استفاده می‌کنند، از ویژگی های درب ضد سرقت استحکام بالا است که امنیت خانه شما را تامین می‎کند. درب‌ های سفارشی ضد سرقت با توجه به خواسته مشتری می‌توانند هزینه زیادی داشته باشند، حداقل دو برابر مدل‌ های استاندارد. هزینه درب‌ های امنیتی با توجه به ترکیبی که دارند، نوع قفل و نوع جنس می‌تواند متغیر باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *